Language: Asset 14 FA

درباره شرکت دانش بنیان آریاسرمایش

درباره شرکت دانش بنیان آریاسرمایش

شرکت دانش بنیان آریاسرمایش پردیسان در سال ۱۳۴۶ در ایران تحت عنوان یخچال سازی آریا با مدیریت مرحوم حاج حسن بلوچیان فعالیت می نمود. از سال ۱۳۸۷ و با آغاز ورود این شرکت به عرصه تولیدکنندگان تجهیزات پیشرفته تست که محصولات آن در صنایعی نظیر هوافضا، الکترونیک و مخابرات، خودروسازی و پتروشیمی کاربرد دارد ، رویه های تولید تغییر و با شکل گیری محیطی علمی در کنار صنعت و به لطف خدا در این سالها متخصصان جوان با حمایت و مدیرعاملی محمدعلی بلوچیان در تحقیق و توسعه این تجهیزات موفق به طراحی و ساخت بیش از ده ها دستگاه جدید در زمینه های مختلف شبیه سازهای شرایط جوی و محیطی و اختراع چندین فرآیند علمی و قطعه نوآورانه در صنعت گردیده اند.

از دیگر دستاورد های این مجموعه دانش بنیان فراهم نمودن امکانات و اشتغال جوانان نخبه، خودکفایی در صنعت داخل کشور و صادرات به کشور های همسایه می باشد، در حال حاضر ما متمرکز بر ارتقاء کیفیت و امکانات محصولات خود هستیم و از طرح های نوآورانه در این صنعت نیز استقبال می نماییم. همواره به دنبال حفظ ارتباط خود با دانشگاه و محیط های علمی بوده و به تازگی هدف ایجاد آموزشگاه ویژه مهندسان و جوانان این شرکت در دستور کار قرار گرفته چرا که نوآوری در کنار توسعه هیچگاه به اتمام نخواهد رسید و ما به دنبال برطرف سازی حداکثر نیازهای شما از تست با بالاترین دقت می باشیم.

با امید به ظهور آقا امام زمان (عج) همواره در مسیر تولید گام برداشته و برای شما عزیزان نیز آرزوی موفقیت و عاقبت بخیری داریم.